Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2009 22:28 - Юруш на риалитито!
Автор: lasombra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1587 Коментари: 0 Гласове:
0



Ще го кажа направо: мразя риалити шоута. Мразя ги толкова, че не можете да си представите. Особено пък българските. По принцип мразя всякакви български шоута (това ли е множественото?), защото във всяко прозира евтина имитация. Същото важи и за жалките опити на Нова телевизия да направи сапунен сериал или ситком. Чат-пат съм хващал по някоя сцена от "Забранена любов" и единствената причина да не сменя канала на мига е била във временната парализа, обхванала ме при гледката на театрални актьори, опитващи се да играят по телевизията.

Но да се върнем на риалитата. Всяка година идва един момент, в който започват да ни заливат с интелектуална помия под формата на т.нар. "риалити". Звезди се учат да танцуват, да пеят, да се кикерчат, чекнат, дръгнат и каквото още ви хрумне. Ако не са звезди, то ще станат. Затварят една група хора в нещо като макет за ядрени тестове, слагат камери и хората като будали стоят пред телевизора, оставяйки малкото останал им мозък да бъде съсухрен до размера на стафида от пълната липса на стимулация.

Замислете се колко е жалко, погледнато от страни. Вие осъзнавате ли се бе, хора? Обсъждате този и онзи, пращате SMS-и, подмамени от смътния мираж че може накрая да спечелите нещо. Толкоз ли няма какво да обсъждате? Ами хванете се да прочетете една книга, пък обсъждайте нея! Ама прави сте -- риалитито по-върви със салатката и ракийката. Пък и задължително във всяко риалити ще има по една чалгура, а и чалгата върви с ракийка.

Всъщност и аз съм бил герой на риалити, при това неведнъж. Като бях малък всеки път бабите пред блока гледаха безплатно риалити когато изпращах някое момиче. Жал ми е само, че толкова голяма част от народа е изпаднал до нивото на пенсионирани махленски клюкарки.


Тагове:   телевизия,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lasombra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 421833
Постинги: 39
Коментари: 540
Гласове: 684
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930